maandag 25 april 2016

WINACTIE MAESTRA - L.S. HILTON / THE HOUSE OF BOOKS / OVERAMSTEL UITGEVERS

L.S. Hilton




Lieve lezers,

Afgelopen vrijdag werd de nieuwe zinderende thriller Maestra van schrijfster L.S. Hilton feestelijk gelanceerd (klik) in de Hermitage in Amsterdam. Ik heb het boek ontvangen, maar nog niet gerecenseerd en kan er dus nog geen oordeel over geven.




Maar wat wel heel leuk is, is dat ik alvast een exemplaar mag verloten onder jullie namens Jochem Bouwens van The House of Books. Ben je nieuwsgierig en wil je het boek zelf lezen? Doe dan mee om kans te maken op het te winnen exemplaar.


Meedoen gaat als volgt:
- Ga naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland en
   like de pagina als je dat nog niet deed;
- Like het bericht en deel het OPENBAAR op je tijdlijn zodat
   ik het kan zien.


De winactie gaat in op maandag 25 april, meedoen kan tot en met donderdag 28 april. Vrijdag 29 april maak ik in de loop van de dag de gelukkige winnaar bekend.

Heel veel succes!
Shyama in Boekenland


1 opmerking: