vrijdag 1 april 2016

UITSLAG WINACTIE EGO - NADINE BARROSO / UITGEVERIJ ASPEKT


Lieve lezers,

Bedank voor jullie deelname aan mijn winactie voor de roman Ego van Nadine Barroso, auteur bij Uitgeverij Aspekt. Ik heb inmiddels zelf ook een exemplaar ontvangen en het ziet er goed uit. Het staat bij mij voor de maand mei gepland om te recenseren, vanwege een overvolle agenda :-)

Maar één van jullie mag en kan het al veel sneller gaan lezen, want via loting heb ik een winnaar uit alle deelnemers!

DE WINNAAR VAN HET GESIGNEERDE EXEMPLAAR VAN EGO IS:

Hartelijk gefeliciteerd en heel veel leesplezier.

Stuur a.u.b. binnen zeven dagen je adresgegevens via een privébericht naar me zodat ik het kan doorgeven ter verzending van je gewonnen boek. Na zeven dagen geen bericht ben ik genoodzaakt een andere naam te loten.

Hartelijke groet!
Shyama in Boekenland



5 opmerkingen: