vrijdag 2 juni 2017

WINACTIE GINEVRA - SIMONE VAN DER VLUGT / AMBO ANTHOS UITGEVERS - HISTORISCHE ROMAN





Lieve lezers,

Ik was van de week in Amsterdam bij het Italiaanse restaurant MAPPA voor de perslunch ter ere van GINEVRA, de nieuwste historische roman van Simone van der Vlugt. Ik kreeg daar een extra gesigneerd exemplaar om namens uitgeverij Ambo Anthos te verloten onder jullie. Superleuk en lief, toch ;-)


Waar gaat het verhaal over?
Ginevra van is een betoverend en tijdloos liefdesverhaal, gebaseerd op een oude Italiaanse legende. De achttienjarige Ginevra wordt stapelverliefd op de intelligente Antonio, maar wanneer hij haar vader om haar hand vraagt weigert die; er doen geruchten de ronde over de verlichte ideeën die Antonio eropna houdt. Ginevra ziet slechts één uitweg: er stiekem vandoor gaan met haar grote liefde. Ze vertrekken nog diezelfde dag, maar hun vlucht wordt in de kiem gesmoord. Terug in Florence dwingt Ginevra's vader haar te trouwen met een rijke weduwnaar. Ze wordt een gevangene in haar eigen huis. Als vervolgens de pest uitbreekt, is niemand zijn leven meer zeker. Kan ware liefde werkelijk alles overwinnen?

Heb je zin om je deze zomer onder te dompelen in dit liefdesverhaal á la Romeo & Julia? Doe dan mee, wie weet word jij wel de gelukkige winnaar!

Meedoen gaat als volgt:
• Ga via deze link naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland.
• Like en deel het bericht openbaar op je tijdlijn (en een like om mijn

  Facebookpagina te volgen is natuurlijk altijd leuk!)

Deze winactie start op vrijdag 2 juni en sluit op donderdag 8 juni om 24.00 uur. De winnaar wordt in de loop van vrijdag 9 juni bekendgemaakt. Hou het aub in de gaten wanneer je meedoet.

Klik hier voor het verslag van de perslunch.

Heel veel succes en lieve groet.
Shyama in Boekenland



21 opmerkingen:

  1. Wow! Mooie actie ;) Doe graag mee ;)
    Liked & shared. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg mooi verslag heb je weer geschreven. Graag wil ik aan deze actie meedoen gewoon omdat ik zo dol ben op historische romans en Simone van der Vlugt schrijft zo super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb net de korte beschrijving gelezen en realiseer me hoeveel werk het voor de schrijfster meebrengt om dit boek tot een goed eide te brengen. Het lijkt mee een bijzonder goed verhaal, zoals we wel gewend zijn van Simone van der Vlugt en doe heel graag mee met de verloting!

      Verwijderen
  3. Oooh goede schrijfster ik doe graag mee voor dit boek ☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe mee! Wil dit boek van mijn lievelingsauteur zo graag lezen. Nu duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk verslag! En ja ik doe graag mee. Lees graag historische romans, nu maar duimen.:-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al sinds onze dochters Simone van der Vlugt begonnen te lezen ben ik fan van deze auteur. Dit boek zou ik dan ook heel graag willen lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke winactie, ik doe graag mee! ��

    Fijn weekend. Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige winactie Shyama. Ik vind de historische boeken van Simone van der Vlugt heerlijk om te lezen. Ik duim om een kans te maken.😊

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Saskia van der Heijden4 juni 2017 om 22:59

    Jaaaaaa!! Ik maak graag kans op het boek GINEVRA van Simone van der Vlugt; bedankt voor je recensie; een gesigneerd exemplaar zou super zijn want ik ben groot FAN van deze schrijfster.. Ik ben heel nieuwsgierig naar dit boek en het lijkt me dan ook een klein feestje om hiermee binnenkort op de bank te kruipen ����
    Ik doe heeeeel graag mee met deze spannende actie!!!
    ������������������������

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk.. Whoop ik doe graag mee, voor dit mooie gesigneerde exemplaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wel daar doe ik graag aan mee, .. zit weer zonder leuk boek, dus het lijkt me een zeer sfeervol boek om te mogen winnen, liefs Anne

    BeantwoordenVerwijderen