vrijdag 10 april 2015

BLOGVERJAARDAG MET 1e WINACTIE




Feesten jullie met me mee lieve lezers/volgers?


Het thema van mijn eerste blogverjaardag is:

"Wie jarig is trakteert"

Met veel plezier kijk ik terug op een ontzettend fijn eerste blogjaar, waarin ik ontzettend leuke dingen heb meegemaakt en veel andere boekliefhebbers heb leren kennen. Vanaf vandaag heb ik de komende drie weken, steeds op vrijdag, leuke winacties voor jullie. Deze week gaat mijn dank uit naar uitgeverij A.W. Bruna, die heel spontaan en sympathiek heeft meegewerkt om deze winactie tot stand te brengen.

Ik begreep van jullie, lieve lezers, dat er erg veel belangstelling is voor thrillers. Ik bijt de spits af met een winactie voor maar liefst twee thrillers:

- Een gesigneerd exemplaar van De vrouw in de spiegel van Kim Moelands
- Een vooruitleesexemplaar van Het meisje in de trein van Paula Hawkins.



Meedoen gaat alsvolgt:
- Ga naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland en like de pagina;
- Like en deel het bericht en laat in een reactie weten welk boek je voorkeur       heeft.

Deze winactie loopt van vrijdag 10 april tot en met donderdag 16 april. Op vrijdag 17 april maak ik de twee winnaars bekend en start alweer mijn volgende winactie.
Houd dus mijn blog en facebookpagina in de gaten!

Succes!
Shyama in Boekenland


Klik hier voor de recensie van De vrouw in de spiegel van Kim Moelands


40 opmerkingen:

  1. Proficiat met het bestaan. Feestje waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super en wat gaat de tijd snel zeg. GEFELICITEERD . Maak er weer een mooi nieuw jaar van met prachtige boeken en recensies. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat Shyama, ik waag een gokje voor De vrouw in de spiegel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met het eenjarig bestaan van je blog ! Doe heel graag mee met deze leuke en mooie actie. Ik ga voor het boek: Het meisje in de trein. Zijn alle twee mooie boeken, maar De vrouw in de spiegel heb ik al ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fantastische boeken om te winnen. Ze lijken me beiden goed. Maar mijn voorkeur gaat naar De vrouw in de spiegel.
    En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je 1-jarige blog!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd en ik waag een kansje voor het boek Het meisje in de trein. Veel over gehoord en dit lijkt me een geweldig boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je blog verjaardag. Ik doe mee, ik ken beide boeken niet dus ik laat me verrassen door

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat en ik doe graag kans maken op de vrouw in de spiegel. Veel suc6 !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Petra van Steen11 april 2015 om 13:43

    Gefeliciteerd met 1- jarige blog. Ik vind het erg leuk om je recensies te lezen en krijg er veel inspiratie door om de boeken te lezen.
    Het boek "Het meisje in de trein" lijkt me een spannend en bijzonder verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie mijlpaal Shyama, Gefeliciteerd. Ik doe graag mee. Over beide boeken heb ik goede berichten gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd! Mijn voorkeur gaat uit naar Kim Moelands.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met je blogverjaardag! Heb je winactie op Facebook geliked en gedeeld en ik doe graag mee voor het boek van Kim Moelands.

    Groetjes,
    Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd :) . ik zou heel graag het boek De vrouw in de spiegel winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zou heel graag mee doen. Welk boek maakt niets uit heb beide niet gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd! Ik heb ook gereageerd op facebook!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd! :)
    Mijn voorkeur gaat uit naar 'Het meisje in de trein'. Alle reacties op dat boek maken me zo nieuwsgierig!
    Ik heb je post gedeeld op Facebook, en volg je daar ook al een gehele tijd :)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke actie en proficiat met de verjaardag van je blog !
    Ik doe graag mee met deze winactie, maar kan niet kiezen. Ze staan nm allebei op mijn Nog-Aan-Te-Kopen-Lijstje ;-) Dus als ik win, kies jij maar welke ik mag hebben :-)
    (is het nu goed gedaan, Shyama?)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. inge van den berg15 april 2015 om 12:25

    Allereerst gefeliciteerd met de verjaardag van je blog en hopelijk volgen er nog veel meer. Ik maak graag kans op het boek De vrouw in de spiegel van Kim Moelands. Ik ben een thrillerliefhebber en ben heel blij dat er nu ook veel van Nederlandse schrijvers verschijnen. Fijne en zonnige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zonder twijfel gaat mijn absolute voorkeur uit naar 'het meisje in de trein', niet te verwarren met 'het meisje uit de trein'. Alleen de titel al maakt me ontzettend nieuwsgierig. Kan niet wachten! Psychologische thrillers zijn mijn favoriete genre. Alfred Hitchcock voor een nieuwe generatie las ik al op internet... beloofd veel goeds, de filmrechten zijn al verkocht aan Dreamworks. Ik zie dat ik nog net op het nippertje kan meedoen met deze actie, ga ontzettend hard duimen voor dit vooruitleesexemplaar.

    “If one reads enough books one has a fighting chance. Or better, one’s chances of survival increase with each book one reads.” — Sherman Alexie



    BeantwoordenVerwijderen