maandag 4 april 2016

WINACTIE POLLES PANNENKOEKENBOEK / EFTELING / UNIEBOEK SPECTRUM



Lieve lezers,

Begin maart kwam mijn recensie van het mooie en lekkere Polles Pannen-koekenboek uit op mijn blog. Er kwamen zoveel leuke reacties erop dat ik nu van de uitgeverij een winactie mag houden. Deze maand is het mijn tweede blogverjaardag en ik mag maar liefst drie exemplaren verloten! 


Dat wordt genieten, want ik kan uit eigen ervaring zeggen dat de pannenkoeken(recepten) echt heerlijk zijn ... watertandend lekker!


Meedoen is heel eenvoudig:

Ga naar mijn facebookpagina Shyama in
        Boekenland en like de pagina (voor de
        nieuwkomers)
Like het bericht daar en deel het 'openbaar',
        zodat ik het kan zien op je tijdlijn.

De winactie loopt van maandag 4 april tot en met zondag 10 april. Maandag 11 april maak ik de drie winnaars bekend via mijn blog en facebook, houd het dus in de gaten als je meedoet.

Heel veel succes en hartelijke groet!
Shyama in Boekenland


3 opmerkingen: