maandag 18 april 2016

UITSLAG WINACTIE ALECTO - XENIA KASPER





Lieve lezers,

Wat ontzettend leuk dat jullie weer spontaan hebben meegedaan met de winactie voor een exemplaar van de nieuwste thriller van Xenia Kasper - ALECTO. Hartelijk dank voor jullie deelname!



Ik heb uit alle winnaars drie namen geloot, altijd een spannende klus om te doen, want zoals jullie weten gun ik een ieder van jullie het liefst een exemplaar. 

De drie winnaars zijn geworden:




Hartelijk gefeliciteerd en veel leesplezier!



Stuur aub binnen zeven dagen via een privébericht je adresgegevens naar me, zodat ik deze kan doorgeven ter verzending. Indien er niet binnen zeven dagen wordt gereageerd, ben ik genoodzaakt een andere naam te loten.

Hartelijke groet,
Shyama in Boekenland

PS. niet getreurd als je niet hebt gewonnen, morgen komt een nieuwe winactie online. Houden jullie mijn facebookpagina en blog in de gaten.


3 opmerkingen: