maandag 11 april 2016

UITSLAG WINACTIE POLLES PANNENKOEKENBOEK / EFTELING / UNIEBOEK SPECTRUM




Lieve lezers,

Door mijn winactie voor Polles Pannenkoekenboek is me duidelijk geworden dat jullie ook zo dol zijn op pannenkoeken, erg leuk. Ik ben erg blij dat ik maar liefst drie van jullie mag verwennen met een exemplaar. Uit de vele inzendingen heb ik drie namen geloot.


De winnaars zijn:

Hartelijk gefeliciteerd winnaars, veel lees- en bakplezier!

Geniet van de pannenkoeken en stuur me gerust een keer leuke foto's van jullie pannenkoekcreaties, erg leuk! 

Stuur aub binnen zeven dagen je adres via privébericht naar me, zodat ik het aan de uitgever kan doorgeven ter verzending van je gewonnen exemplaar. Na zeven dagen zonder bericht ben ik genoodzaakt een andere winnaar te loten.

Hartelijke groet.
Shyama in Boekenland.

Let op: er komt zometeen een nieuwe WINACTIE online voor maar liefst drie exemplaren van een vers van de pers nieuwe thriller! Houd het in de gaten als je mee wilt doen.


1 opmerking: