dinsdag 19 april 2016

WINACTIE ZIJSPOOR - JOSHA ZWAAN / UITGEVERIJ TEN HAVE






Lieve lezers,
Afgelopen week verscheen ZIJSPOOR, het nieuwste boek van Josha Zwaan. Dit is haar eerste non-fictie boek. Van haar uitgeverij mag ik een exemplaar verloten onder jullie.




Het verhaal
ZIJSPOOR is een persoonlijk verhaal over haar zieke zoon, troost en liefde. Hierin vertelt Zwaan over haar zoon die op 25 maart 2011 wordt opgenomen in het ziekenhuis. Er is iets mis met zijn longen en nieren. Maandenlang zweeft hij tussen leven en dood, maar wanneer hij een donornier van zijn vader krijgt krabbelt hij langzaam weer op. Ruim anderhalf jaar houdt ze een dagboek bij.

Er zijn momenten van diepe angst, wanhoop, maar ook troost, liefde en besef van grote schoonheid. Een aangrijpend en meeslepend verhaal, dat leest als een roman.

Spreekt het verhaal je aan en wil je meedingen naar het te winnen exemplaar? Doe dan mee met deze winactie.

Wat moet je doen?
- Ga naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland en
   like de pagina als je dat nog niet deed;
- Like het bericht en deel het OPENBAAR op je tijdlijn zodat
   ik het kan zien.

De winactie gaat in op dinsdag 19 april en eindigt vrijdag 22 april om 24.00 uur. Zaterdag 23 april maak ik de winnaar bekend.

Heel veel succes!
Shyama in Boekenland


Over de auteur
Josha Zwaan debuteerde in 2010 met Parnassia, dat lovend werd ontvangen. In 2013 volgde het even prachtige Zeevonk en Dwaallicht (2015).


ZIJSPOOR - JOSHA ZWAAN
Uitgeverij: Have, Ten
Uitvoering: Paperback / softback, 192 blz.
Verschijningsdatum: 12-04-2016
Taal: Nederlands
Genre: Literaire non-fictie algemeen

ISBN: 9789025905095

8 opmerkingen:

  1. Ik ge hem delen, leuke actie voor een mooi boek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Shyama, ik maak heel erg graag kans op dit -volgens mij- aangrijpende boek van Josha Zwaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben erg benieuwd naar dit boek,mijn zoon heeft nierfalen, wacht op een nieuwe nier.Jammer genoeg zijn wij niet geschikt.Hoop te kunnen lezen dat het nu goed met haar zoon gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Werk normaal in de zorg dus lijkt me dit een zeer geschikt boek om ervaring uit op te doen!

    BeantwoordenVerwijderen