maandag 11 april 2016

WINACTIE ALECTO - XENIA KASPER

Lieve lezers,

Er zijn twee redenen voor deze mooie nieuwe winactie. Gisteren (10 april) was officieel mijn 2e blogverjaardag èn vandaag komt Alecto, de nieuwe thriller van Xenia Kasper, uit!

Van haar hand kwamen eerder Chimaera, Ongeremd en Nemesis via andere uitgevers. Nemesis las en recenseerde (klik) ik ook en het beviel me dermate, dat ik met vertrouwen binnenkort ook Alecto ga lezen en recenseren.

Ik mag maar liefst drie exemplaren van Alecto verloten onder jullie, hoe leuk en royaal!

Meedoen gaat als volgt:
- Ga naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland en like
  de pagina als je dat nog niet deed;
- Like het bericht daar en deel het 'OPENBAAR' op je tijdlijn,
  zodat ik het kan zien.

De winactie loopt vanaf maandag 11 april tot en met zondag 17 april. Maandag 18 april maak ik de drie winnaars bekend. houd het dus in de gaten als je meedoet.

Heel veel succes en hartelijke groet!
Shyama in Boekenland 

Over Alecto

Maja van Tijl is een misdaadverslaggever met een populair televisie-programma. Wanneer haar zoon door onbekenden wordt ontvoerd, ontdekt Maja een verband met de moordzaak op een bekende zanger. Maar wanneer er nog meer slachtoffers vallen, staat Maja voor een raadsel. 

Samen met haar team en de politie komt ze een bizarre en tragische gebeurtenis uit het verleden op het spoor. In een race tegen de klok is het echter alleen Maja die oog in oog komt te staan met de wraakzuchtige dader. 

Intriges en verrassende gebeurtenissen volgen elkaar in hoog tempo op in Alecto. Tegen de achtergrond van de glamoureuze televisiewereld wisselen spanning, liefde en tragiek elkaar af. Een nieuwe meeslepende thriller van bestsellerschrijfster Xenia Kasper!






7 opmerkingen:

  1. Moet eerlijk bekennen nog geen boeken van haar gelezen te hebben. Wordt toch een keer tijd 😉 Regina Schut

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 2 jarig blogverjaardag!!!! Leuke aktie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nieuwsgierig naar dus doe ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lyda van den Bos11 april 2016 om 11:09

    Leuk. Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben erg benieuwd naar haar nieuwe boek, een erg goede schrijfster.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je tweede blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen