vrijdag 10 november 2017

UITSLAG WINACTIE IN HET VELD - JESSE LONCRAINE / KARAKTER UITGEVERS BV






Lieve lezers,

Ook deze winactie was weer een succes, met dank aan jullie spontane deelname! Ook mijn dank aan Karakter Uitgevers, bijzonder gul dat ik namens hen nu maar liefst vier lezers blij mag gaan maken met een exemplaar van de indringende roman In het Veld van Jesse Loncraine. 


Ik zal jullie niet langer in spanning laten .... hier zijn de namen:

Hartelijk gefeliciteerd allemaal!

Geef aub binnen zeven dagen jullie adresgegevens via een privébericht aan me door. Let op: na zeven dagen zonder bericht ben ik genoodzaakt een andere naam te loten.

Extra info:
Blijf mijn blog en social media in de gaten houden.
Er komen nog meer mooie winacties, ook ivm Sint en Kerst. 

Hartelijke groet!
Shyama in Boekenland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten