vrijdag 3 november 2017

UITSLAG WINACTIE DOE HET ZELF! ECOLOGIE OP HOGE HAKKEN -ANNE DRAKE / MANTEAU WPG UITGEVERS BELGIË




Lieve lezers,

Ik heb weer mogen loten uit alle deelnemers aan mijn winactie voor het boek Doe het zelf! Ecologie op hoge hakken van Anne Drake. Een mooi en kleurrijk boek vol tips, verhalen en duidelijke recepten die bijdragen om duurzaam te leven en je voetafdruk op onze planeet te verkleinen. Een prachtig initiatief van Anne Drake!


Ik laat jullie niet langer in spanning ... de winnaar is ...


HARTELIJK GEFELICITEERD EN VEEL PLEZIER!

Geef aub binnen zeven dagen je adresgegevens via een privébericht aan me door. Na zeven dagen zonder bericht ben ik genoodzaakt een andere naam te loten.

En opgelet allemaal, niet getreurd, er komt zometeen weer een mooie winactie online. Het houdt niet op met de mooie boeken!

Hartelijke groet.
Shyama in Boekenland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten