maandag 30 april 2018

UITSLAG WINACTIE6 VENETIË - RUSSELL NORMAN - CULINAIR KARAKTER UITGEVERS


Lieve lezers,

Mijn April feestmaand ter ere van mijn vierde blogverjaardag  is voorbij, de tijd is omgevlogen! Het was weer supergezellig, mijn dank aan jullie voor jullie enthousiasme en ook aan alle uitgevers die hebben meegewerkt, top! Volgend jaar mijn vijfde blogverjaardag ... Een leuk vooruitzicht!

Maar nu natuurlijk de uitslag van de winactie voor een exemplaar van het fraaie kookboek Venetië van Russell Norman, beschikbaar gesteld door Culinair Karakter Uitgevers. 

En de winnaar is ... Tromgeroffel ...



HARTELIJK GEFELICITEERD EN VEEL LEES- en KOOKPLEZIER!

Geef aub via privébericht binnen zeven dagen je adresgegevens aan me door. Let op: zonder bericht ben ik na die periode genoodzaakt een andere naam te loten. 

Lieve groet.
Shyama in Boekenland



Geen opmerkingen:

Een reactie posten