woensdag 11 april 2018

APRIL FEESTMAAND WINACTIE3: HET NIEUWE FOREST FEAST KOOKBOEK - ERIN GLEESON / FONTAINE UITGEVERS


Lieve lezers,

Zoals jullie weten is mijn liefde voor koken al geruime tijd ook zichtbaar op mijn Culiteraire Blog. Derhalve ben ik super blij dat ik namens Fontaine Uitgevers een exemplaar van Het nieuwe Forest Feast Kookboek mag verloten onder jullie. Het boek komt deze maand uit en ik moet het zelf nog ontvangen om te recenseren, dus daarom alvast deze informatie om een beeld te krijgen of het je wel aanspreekt. Iedereen eet, alleen is het net als bij lezen, dat smaken verschillen!
"In de magische wereld van The Forest Feast is elk samenzijn met vrienden en familie een reden tot feest. Of het nu een zomerse picknick, een lente- of midwinterfeest betreft, een gezellig doordeweeks etentje of een brunch. En wat te denken van een ijstheeparty of een glutenvrij en vegan buffet? Wederom maakte kunstenares Erin Gleeson een sfeervol en origineel boek waarin haar kleurrijke aquarellen en sprankelende fotografie de boventoon voeren. Haar vegetarische recepten, zoals watermeloen-tomatensalade, perengalettes met tijm en zoete-aardappelchowder, zijn een lust voor het oog en altijd eenvoudig te bereiden. Daarnaast geeft Erin je slimme serveersuggesties en handige tips voor de planning en aankleding van de feestelijke bijeenkomsten."
Wil je kans maken op een exemplaar van dit fraaie kookboek?

Meedoen aan deze winactie gaat als volgt:
• Ga via deze link naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland.
• Like en Deel het bericht OPENBAAR op je tijdlijn (een like om mijn
  Facebookpagina te volgen vind ik natuurlijk altijd heel leuk)

Deze winactie gaat in op woensdag 11 april 2018 en loopt tot en met zondag 15 april a.s. De winnaar wordt via loting gekozen en bekend gemaakt op maandag 16 april a.s. Stay tuned, want op die dag start dan meteen weer een nieuwe winactie, ik ga door met trakteren tot eind april!

Heel veel succes allemaal en lieve groet.
Shyama in Boekenland

Over de auteur:
Erin Gleeson verruilde in 2011 haar drukke leven als succesvolle fotograaf in New York voor een minder hectisch leven in de bossen van Californië. Daar startte ze het blog The Forest Feast, waar ze haar eenvoudige, maar heerlijke vegetarische recepten deelt met de rest van de wereld. Haar boeken zijn wereldwijde bestsellers. Erin heeft meer dan 33.000 volgers op Instagram.

Boekinfo
Het nieuwe Forest Feast kookboek - Erin Gleeson
Uitgeverij Fontaine
Genre Kookboek
Uitgave Gebonden, 256 pagina's, met Illustraties en foto's
Verschijnt april 2018
ISBN 978 90 5956 778 8
Prijs € 24.95


3 opmerkingen: