maandag 16 april 2018

UITSLAG WINACTIE3 APRIL FEESTMAAND HET NIEUWE FOREST FEAST KOOKBOEK - ERIN GLEESON / FONTAINE UITGEVERS


Lieve lezer,

Ook mijn derde winactie viel goed in de smaak, bedankt voor jullie deelname. Namens Fontaine Uitgevers mag ik nu iemand blij gaan maken met een exemplaar van 'Het nieuwe Forest Feast kookboek' van Erin Gleeson. Uit alle namen heb ik geloot en de gelukkige winnaar is ..... Tromgeroffel ....


HARTELIJK GEFELICITEERD EN VEEL LEES- en KOOKPLEZIER!

Geef aub via privébericht binnen zeven dagen je adresgegevens aan me door. Let op: zonder bericht ben ik na die periode genoodzaakt een andere naam te loten. 

En niet getreurd aan alle anderen, zometeen komt winactie no.4 in het kader van mijn Feestmaand online. Stay tuned!

Lieve groet.
Shyama in Boekenland


1 opmerking: