maandag 14 september 2015

WINACTIE ROSIE BOEKEN GRAEME SIMSION




Vorig jaar augustus ontmoette ik de sympathieke auteur Graeme Simsion in Amsterdam.



Ik heb beide boeken al, zowel Het Rosie Project als Het Rosie effect en heb ze reeds gelezen en gerecenseerd.

Nu kreeg ik dit weekend beide boeken kado van iemand, maar tja, wat moet ik met dubbele exemplaren? Ik kon ze natuurlijk in mijn minibieb plaatsen, maar ik denk ook nog aan jullie, lieve lezers. Op mijn vraag op Facebook of jullie zin hebben in een winactie voor deze boeken is enthousiast gereageerd, dus bij deze gaat de winactie van start!

Het boekenpakket zal door 1 persoon door loting gewonnen worden, de portokosten worden door mij betaald.




Meedoen gaat zo:
- ga naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland en like de
  pagina (als je nieuw bent);
- like en deel het bericht 'openbaar' op je facebookpagina, zodat
  ik kan zien dat je het gedeeld hebt.
- en nu duimen dat je wint!

De winactie loopt van maandag 14 september 2015 tot en met zondag 20 september 24.00 uur, dan sluit de winactie.
De winnaar wordt bekendgemaakt in de loop van maandag 21 september 2015, houd het dus in de gaten. 

DOE GEZELLIG MEE EN HEEL VEEL SUCCES!

Hartelijke groet,
Shyama in Boekenland




18 opmerkingen:

  1. Nou, zo moeilijk is dat dus niet, kans maken op die fantastische boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. AL zoveel over gehoord en gelezen. Heel graag om nu ook deze boeken zelf te mogen lezen. En daarna mijn dochters.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe heel graag mee, hoog op de verlanglijst. Wat een geweldige actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog nooit iets van gelezen maar hoor zoveel positiefs dat ik graag kennis wil mmaken met het Rosy project

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe heel graag mee, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doe heel erg graag mee aan deze superwinactie. Heb de recensies gelezen en deze zijn veelbelovend. Nu maar duimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gedeeld waar ik het kon delen. Ik doe /loot graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie en leuke actie ! Doe heel graag mee voor dit mooie pakket ;)
    Gedeeld op FB en ik volg je al geruime tijd....overal :P

    BeantwoordenVerwijderen