maandag 6 augustus 2018

WINACTIE ZESDE BOEKENPAKKET OPRUIMING BIJ SHYAMA IN BOEKENLAND


Lieve lezers,

ik krijg steeds meer de smaak te pakken van het opruimen en ontspullen, heerlijk om weer ruimte te hebben in huis en in mijn werkkamer! Na deze grote opruiming ben ik van plan om in de toekomst steeds maandelijks een boekenpakket te verloten, zodat het niet meer dichtslibt. Ik heb alweer de zesde stapel boeken in de verloting, weer van alles wat: thrillers, historische- en andere romans. Valt het in de smaak? Doe dan mee, maar lees wel eerst even het onderstaande goed. Leuk extraatje: Broertje van Michael Berg is gesigneerd en voorzien van een volgnummer, nr 5 van 75! 

Let op: Bij deelname moet je wel bereid zijn de portokosten van verzending (pakketpost PostNL) voor je rekening te nemen. Indien je hier geen bezwaar tegen hebt, ben je van harte welkom om mee te doen. 

Meedoen aan deze winactie gaat als volgt:
• Ga via deze link naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland.
• Like en Deel het bericht OPENBAAR op je tijdlijn (een like om mijn
  Facebookpagina te volgen vind ik natuurlijk altijd heel leuk)

Deze winactie gaat in op maandag 6 augutus 2018 en loopt tot en met zondag 12 augustus a.s. De winnaar wordt via loting gekozen en bekend gemaakt op maandag 13 augustus 2018. Houd indien je meedoet aub mijn blog en social media in de gaten voor de uitslag. 

Heel veel succes allemaal en lieve groet.
Shyama in Boekenland

5 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie stapel boeken heb je weer bij elkaar gezocht.
    Vind het helemaal geweldig dat er ook een gesigneerd exemplaar van "Broertje" bij zit.
    Met alleen dat boek zou ik al blij zijn.
    "Ik mis mezelf" heb ik al, maar daar kan ik zekers te weten iemand anders zeer blij mee maken. Maak heel, heel, heel graag kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig stapel boeken .. hier kan ik maar ook andere mensen nog veel leesplezier aan beleven Ik wil van sommige van de stapel nog graag een recensie maken .. dus ik duim me rot tot zondag de 12e xx Moon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad wat een boeken feest hier bij je op de site en wederom hele mooie titels en het boek van Michael Berg gesigneerd en genummerd♥. Graag een kans x Jenneke ( via FB gedeeld )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, opruimen, zeker als je er een ander een plezier doet, toch? Mij doe je er een plezier mee, en mijn jongste dochter (15), doet graag met haar moeder mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen