maandag 20 augustus 2018

UITSLAG ZEVENDE WINACTIE BOEKENPAKKET OPRUIMING BIJ SHYAMA IN BOEKENLAND


Lieve lezers,

Ik ben flink op orde met mijn boeken en heb jullie blij kunnen maken met mooie boekenpakketten. Voor de maand augustus is dit het laatste pakket, ik ga me weer bezig houden met lezen en schrijven van recensies. Zoals ik al eerder aangaf ben ik van plan wildgroei te voorkomen en wil dus elke maand "overtollige" boeken verloten onder jullie. Maar voor nu alvast de winnaar van het zevende boekenpakket .... tromgeroffel .....


HARTELIJK GEFELICITEERD EN HEEL VEEL LEESPLEZIER!

Let op:
Door deelname aan deze winactie ging je akkoord met het betalen van de verzendkosten via PostNL pakketpost. Geef aub binnen zeven dagen (gerekend vanaf vandaag, maandag 20 augustus 2018) je adresgegevens aan me door in een privébericht of via messenger. Na zeven dagen zonder bericht ben ik genoodzaakt een nieuwe naam te loten. 

En aan alle anderen, niet getreurd, er komt vaak genoeg een leuke winactie online en vanaf september verloot ik elke maand een pakketje boeken. 

Lieve groet.
Shyama in Boekenland


Geen opmerkingen:

Een reactie posten