maandag 13 augustus 2018

WINACTIE ZEVENDE BOEKENPAKKET OPRUIMING BIJ SHYAMA IN BOEKENLAND



Lieve lezers,

Hier is alweer de zevende stapel boeken die ik verloot onder jullie. Voor deze maand is het voorlopig de laatste stapel, vanaf september ga ik elke maand een stapel verloten, zodat ik mijn collectie in toom houd. Spreekt dit zevende boekenpakket je aan? Pak dan je kans.

Let op: Bij deelname moet je wel bereid zijn de portokosten van verzending (pakketpost PostNL) voor je rekening te nemen. Indien je hier geen bezwaar tegen hebt, ben je van harte welkom om mee te doen.

Meedoen aan deze winactie gaat als volgt:
• Ga via deze link naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland.
• Like en Deel het bericht OPENBAAR op je tijdlijn (een like om mijn
  Facebookpagina te volgen vind ik natuurlijk altijd heel leuk)

Deze winactie gaat in op maandag 13 augustus 2018 en loopt tot en met zondag 19 augustus a.s. De winnaar wordt via loting gekozen en bekend gemaakt op maandag 20 augustus 2018. Houd indien je meedoet aub mijn blog en social media in de gaten voor de uitslag. 

Heel veel succes allemaal en lieve groet.
Shyama in Boekenland


Geen opmerkingen:

Een reactie posten