vrijdag 16 december 2016

WINACTIE KERSTDAGEN - JEANETTE WINTERSON / ATLAS CONTACT / DECEMBER FEESTMAAND


Lieve lezers,

Dit prachtige kerstboek heb ik voor uitgeverij Atlas Contact mogen lezen en recenseren. Heb je mijn recensie gelezen en spreekt het verhaal je aan? Dat komt dan mooi uit, want ik mag namens de uitgeverij één exemplaar verloten onder jullie. 


Meedoen gaat als volgt:
Like mijn facebookpagina Shyama in Boekenland (als je dat nog niet deed)
Like en Deel het bericht Openbaar op je tijdlijn, zodat ik het kan zien.
Alleen de personen die aan alle voorwaarden voldoen, doen mee met de loting.

De winactie gaat in op vrijdag 16 december en eindigt dinsdag 20 december om 24.00 uur. De winnaar wordt bekendgemaakt op woensdag 21 december. Houd dus aub de berichtgeving in de gaten als je meedoet, zodat je snel kunt reageren.
Ik hoop dat het boek dan nog voor de kerst wordt bezorgd.

Heel veel succes en hartelijke groet!
Shyama in Boekenland



7 opmerkingen:

  1. Dit lijkt mij een mooi boek met de kerst of daarna. Doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw!
    relexen met een goed boek, dat wil ik wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik vroeg me laatst al af wat er van mijn heldin is geworden. De serie nav haar boek Oranges are not the only fruit had ongekend veel reacties, veelal zwarte kousen achtig. Ik vond het prachtig en omdat ik zelf uit een dergelijk gezin kom was het een soort van thuiskomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. doe graag mee, dit zou mijn eerste kerstboek zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen