maandag 12 december 2016

UITSLAG KERSTWINACTIE KERSTMISDAADVERHALEN - OTTO PENZLER / UITGEVERIJ Q



Lieve lezers,

Het is weer erg fijn om te zien hoe spontaan jullie hebben meegedaan voor het fraaie Kerstboek 'Kerstmisdaadverhalen', samengesteld door Otto Penzler, en beschikbaar gesteld door uitgeverij Q.

Ik lees in jullie enthousiaste reacties dat jullie ook zo van Kerst en de sfeer eromheen houden. Bedankt voor jullie deelname.


Ik zou jullie, juist in deze feestmaand, allemaal willen verwennen met een mooi boek. Ik ben heel blij dat ik deze maand in totaal drie winacties met mooie kerstboeken mag houden op mijn blog (*zie mededeling onder dit bericht).

Na deze kerstwinactie start weer een nieuwe, want het is 'December Feestmaand' bij Shyama in Boekenland.

De winnaar van deze eerste kerstwinactie is:


                          
Hartelijk gefeliciteerd en heel veel spannend leesplezier tijdens de kerstdagen!

Geef aub binnen zeven dagen je adresgegevens aan me door in een privébericht. Bij in gebreke blijven ben ik na zeven dagen genoodzaakt een andere naam te loten.

*Houd mijn blog en social media in de gaten, straks komt de tweede kerstwinactie online. En die is ook erg leuk ;-)

Hartelijke groet.
Shyama in Boekenland


3 opmerkingen: