woensdag 1 maart 2017

WINACTIE KAARTEN BOEKENWEEKEVENT/-PARTY BOL.COM / JANNEKE SIEBELINK

winactie Shyama in boekenland

Lieve lezers,

Dit jaar belooft de Boekenweek (zaterdag 25 maart tot zondag 2 april) de meest zinderende Boekenweek aller tijden te worden, dankzij het zinnelijke thema 'VERBODEN VRUCHTEN'.


Pre Boekenweekparty
Om je alvast een voorproefje te geven, organiseert Bol.com op vrijdag 17 maart een verleidelijke middag/avond ergens op een bijzondere locatie in Utrecht. Het begint om 17.00 en zal rond 21.00 afgelopen zijn. Je wordt volledig in de watten gelegd, compleet met lekkere hapjes en drankjes!

Tipje van de sluier
Het programma is nog volop in ontwikkeling, maar wat alvast wordt beloofd is een hoofdprogramma met interviews met Herman Koch, de auteur van het Boekenweekgeschenk dit jaar, 'Makkelijk leven' en Connie Palmen, de auteur van het Boekenweekessay 'De zonde van de vrouw'







Ook dichteres/alleskunner Ellen Deckwitz draagt op haar eigen onvolprezen wijze gedichten voor over de liefde en alles wat daarmee samenhangt. Naast dit geweldige hoofdprogramma zullen er verschillende bijzondere activiteiten zijn, waar je in een later stadium meer over zult horen/lezen via de site van Bol en mijn social mediakanalen.


Heb je zin en tijd om hierbij aanwezig te zijn? Ik mag van Bol 10 keer twee kaarten verloten onder mijn lezers, dus pak je kans en doe mee.
Je kunt dus per persoon twee kaarten winnen, zodat je gezellig iemand kunt meenemen.

MEEDOEN GAAT ALS VOLGT:
- Ga naar mijn facebookpagina en like de pagina als je het leuk vindt om
  deze te volgen; 
- Like en deel het bericht openbaar.

Deze winactie gaat in op woensdag 1 maart 2017 en sluit op donderdag 9 maart 2017 om 24.00 uur. Op vrijdag 10 maart 2017 maak ik de tien winnende namen bekend op mijn blog en social media. Houd het dus aub in de gaten wanneer je meedoet.

Heel veel succes en lieve groet!
Shyama in Boekenland



Geen opmerkingen:

Een reactie posten