donderdag 21 juli 2016

UITSLAG WINACTIE NACHTVLINDER - CARINA VAN LEEUWEN / AW BRUNA UITGVERS



Lieve lezers,

Ik zag dat AW Bruna uitgevers mijn quote die ik bij mijn recensie heb geplaatst op hun social media heeft gedeeld (zie foto hierboven), leuke opsteker voor mij :-)

Wat leuk dat jullie weer zo spontaan hebben meegedaan met mijn winactie. Het boek Nachtvlinder uit de Unit Plaats Delict serie van Carina van Leeuwen is dan ook echt de moeite waard om te lezen.

Maar nu naar waar jullie allen met smart op zitten te wachten, de namen van de twee winnaars.

Tromgeroffel .........


Hartelijk gefeliciteerd en heel veel leesplezier!

Geef aub binnen zeven dagen je adresgegevens door in een privébericht, zodat ik deze naar de uitgever kan sturen ter verzending van je gewonnen boek.
Na zeven dagen zonder bericht ben ik helaas genoodzaakt een andere naam te loten.

Iedereen nogmaals hartelijk dank voor het meedoen en blijf vooral mijn facebookpagina volgen voor recensies, boekennieuws en natuurlijk de leuke winacties waar iedereen dol op is.

Hartelijke groet en geniet van de zomer met mooie boeken!
Shyama in Boekenland


4 opmerkingen: