maandag 28 maart 2016

WINACTIE EGO - NADINE BARROSO / UITGEVERIJ ASPEKT





Lieve lezers,

Ik mag namens schrijfster Nadine Barroso een gesigneerd exemplaar van haar debuutroman Ego verloten onder jullie.

Ik heb het boek (nog) niet gelezen, dus ik kan er zelf niets over vertellen. Daarom hier een stuk van de achterflaptekst om een indruk te krijgen waar het over gaat.


'Maak me gelukkig, vervul me, bescherm me, vertel me wie ik ben,’ zegt het ego tegen de wereld.'
Hoofdpersoon Olivia is, getriggerd door een persoonlijk verlies, van mening dat de mensheid in sneltreinvaart de verkeerde kant op raast. Nogmeer richt zij zich op die kant in haar eigen wezen die gevoelig is voor verleiding en genotzucht en een onbevredigende hang heeft naar acceptatie. Ze besluit de strijd met het ego aan te gaan maar verleiding, in de vorm van haar aantrekkelijke werkgever, gooit roet in het eten. Hij zet het leven van Olivia op zijn kop.

Spreekt het verhaal je aan? Doe dan mee met deze winactie.

Meedoen gaat als volgt:
Ga naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland en
        like de pagina als je dat nog niet deed;
Like het bericht en deel het openbaar op je tijdlijn zodat
        ik het kan zien.


Info auteur
Nadine Barroso (1981) is getrouwd en vanaf de zomer van 2016 moeder van drie zonen. Ze studeerde Engelse Taal en Cultuur in Leiden en deed een Lerarenopleiding in geboorteplaats Rotterdam en Groot-Brittannië. Ook woonde ze een aantal jaar in Moskou. Ze verwerkt graag ideeën over de maatschappij, ouderschap en spiritualiteit in haar schrijven.


De winactie gaat vandaag in, maandag 28 maart en sluit op donderdag 31 maart om 24.00 uur. Vrijdag 1 april, nee het is geen grap, maak ik de winnaar bekend.

Succes en hartelijke groet,
Shyama in Boekenland



2 opmerkingen:

  1. Wauw schitterend doe heel graag mee voor dit mooie boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anneliese de Waal30 maart 2016 om 21:02

    Lijk me een erg mooi boek om te lezen, ik waag graag een kansje, ben erg nieuwsgierig naar het boek.

    BeantwoordenVerwijderen