dinsdag 17 maart 2015

WINACTIE GESIGNEERD BOEKENWEEKGESCHENK DIMITRI VERHULST






Lieve lezers,


Afgelopen zaterdag 14 maart heb ik Dimitri Verhulst persoonlijk mogen ontmoeten tijdens een interview bij mijn favoriete Boekhandel Paagman in Den Haag. Zo'n leuke kans laat je als boeklover niet voorbij gaan.

Ik heb meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om een exemplaar van het boekenweekgeschenk, geschreven door Dimitri, te laten signeren, zodat ik deze kan verloten.


Dus ben je een liefhebber van de verhalen van Dimitri Verhulst en wil je graag een gesigneerd exemplaar? Pak dan nu je kans.

Meedoen gaat zo:
- Like mijn facebookpagina Shyama in Boekenland;
- like en deel daar het bericht van deze winactie.

De winactie loopt tot en met zondag 22 maart 2015.
De winnaar wordt maandag 23 maart a.s. bekendgemaakt via loting.

Succes en groetjes,
Shyama in Boekenland


2 opmerkingen: