woensdag 7 november 2018

WINACTIE WINTERKOST - JEROEN MEUS / UITG. ANGÈLE - STANDAARDUITGEVERIJ NV / NEW BOOK COLLECTIVE


Lieve lezers,


Ik schreef met veel plezier een culireview van Winterkost, het nieuwste kookboek van Vlaanderens bekendste tv-kok Jeroen Meus. Erg leuk en sympathiek dat ik namens uitgeverij Angèle, onderdeel van Standaarduitgeverij / New Book Collective een fysiek exemplaar mag verloten onder jullie. Houd je van koken en spreekt dit boek je aan, of wil je je mama, vriend of vriendin of iemand anders ermee verrassen? Doe dan vooral mee om kans te maken!


Meedoen aan deze winactie gaat als volgt:

• Ga via deze link naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland.
• Like en Deel het bericht OPENBAAR op je tijdlijn (een like om mijn
  Facebookpagina te volgen vind ik natuurlijk altijd heel leuk).

Als je niet kunt wachten op de uitslag en meteen het boek wilt aanschaffen kan dat natuurlijk ook, het is verkrijgbaar in zowel de online- als de fysieke boekhandel.

Deze winactie gaat in op woensdag 7 november 2018 en loopt tot en met dinsdag 13 november 2018. De winnaar wordt via loting gekozen en bekend gemaakt op woensdag 14 november 2018. Houd indien je meedoet aub mijn blog en social media in de gaten voor de uitslag. 



Heel veel succes allemaal en lieve groet.
Shyama in Boekenland


1 opmerking:

  1. Leuk! sowieso één van de sympathiekste tv-koks die er is, zowel in Nederland als Vlaanderen! Ook nog leuke en maakbare recepten, ik hou me zwaar aanbevolen! Nu maar duimen! Groetjes, Marjon Postma

    BeantwoordenVerwijderen