vrijdag 24 april 2015

UITSLAG WINACTIE 2 mbt BLOGVERJAARDAG



Hallo lieve lezers,

Dank jullie wel voor jullie enthousiaste deelname aan mijn tweede winactie, waarbij ik een gesigneerd exemplaar van Verbroken Beloftes van de Amerikaanse schrijfster Jenny Offill verloot. De uitslag is bekend!




En de winnaar is ....... tromgeroffel ......




HARTELIJK GEFELICITEERD EN VEEL LEESPLEZIER!


Geef aub via PB je adresgegevens door, dan stuur ik het boek naar je toe.

Ik vind het erg leuk als je na het lezen van het gewonnen boek laat weten wat je ervan vindt. Ik wil je reactie of gastrecensie graag op mijn blog plaatsen, uiteraard met vermelding van je naam en als je het leuk vindt een foto van jezelf erbij. Laat me aub weten of je daar belangstelling voor hebt. 

Let op: zometeen volgt de laatste winactie ter ere van mijn Blogverjaardag, Winactie nummer drie. Houd dus mijn facebookpagina Shyama in Boekenland in de gaten. 

Hartelijke groet.
Shyama in Boekenland


*Indien er niet binnen zeven dagen wordt gereageerd, zal ik een andere naam loten.



1 opmerking: