vrijdag 24 april 2015

BLOGVERJAARDAG MET 3e WINACTIE




Lieve lezers,

Zoals jullie reeds weten is het thema van mijn eerste blogverjaardag:




"Wie jarig is trakteert"

De eerste twee winacties zijn tot mijn grote blijdschap een groot succes geweest, bij deze nogmaals bedankt voor jullie deelname lieve lezers.
Nu is het tijd voor de derde en tevens laatste winactie ter ere van mijn eerste blogverjaardag. Wat heb ik voor jullie in petto?

Namens Overamstel uitgevers uit Amsterdam mag ik maar liefst drie boeken verloten en dus drie lezers heel blij gaan maken!






Meedoen is heel eenvoudig, volg deze twee stappen:
- ga naar mijn FBpagina Shyama in Boekenland èn like de pagina
  (als je nieuw bent);
- like en deel het bericht openbaar op je eigen tijdlijn.
  Vergeet niet om in een reactie aan te geven welk boek je voorkeur
  heeft.

Iedereen die op de juiste wijze meedoet, dingt mee naar de prijzen.

De winactie loop van vrijdag 24 april tot en met donderdag 30 april (24.00 uur). Vrijdag 1 mei maak ik de drie winnaars bekend. Heel veel succes!

Hartelijke groeten,
Shyama in Boekenland

P.S. De recensie van Joodse Buren kun je hier lezen.







32 opmerkingen:

  1. Wat een mooie boeken ! Ik doe graag mee voor Ik wist het

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie boeken. Ik zou graag gaan voor, Ik wist het.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie recensie van Joodse Buren. Voor een exemplaar van dit boek doe ik dan ook heel graag weer mee met de actie. Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn voorkeur gaat uit naar : Joodse buren van Maria Boonzaaijer. Lijkt me een boeiend en confronterend boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel graag doe ik mee voor "Het Engelse meisje" !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jacques

    Het Engelse meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe heel graag mee voor Het Engelse meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik deel op mijn graag gelezen pagina en doe dus niet mee. Ik heb ze al :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O leuke actie, Joodse Buren of Het Engelse meisje lijkt mij wel wat

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige boeken....mooie actie....ik doe graag mee voor Het Engelse meisje, maar Joodse buren is ook mooi ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe graag mee voor Joodse Buren (mooie recensie) of Het Engelse Meisje. Gr Meike

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga voor "Het Engelse meisje".
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke titels weer ! en wederom heb ik geen voorkeur hoor :O) Conny Schelvis

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijken mij allemaal mooie boeken en voorkeur weet ik niet omdat ik geen van de boeken ken..maar het boek I'k wist het' daar doe ik dan graag voor mee. Groetjes van Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke actie en mooie titels. Waag graag een kansje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik zat dit nog eens na te checken deed een paar dagen gelee al mee maar kan het niet terug vinden .. zou ik iets fout hebben gedaan.... ik probeer het dus nogmaals voor ik wist het.... en van harte met je blog verjaardag een aantal dagen geleden deze dus ook gedeeld op de FB site x jenneke van maurik

    BeantwoordenVerwijderen