vrijdag 17 april 2015

UITSLAG WINACTIE 1 mbt BLOGVERJAARDAG


Hallo lieve lezers,

Allereerst heel hartelijk dank voor al jullie lieve en leuke felicitaties. Jullie hebben hiermee mijn eerste Blogverjaardag extra feestelijk en onvergetelijk gemaakt. Daarnaast kan ik melden dat er ook heel spontaan en in grote getale is meegedaan met deze eerste winactie, heel erg leuk, dank jullie wel! 


Degenen die geen voorkeur hadden opgegeven, heb ik met beide boeken mee laten dingen, leek me het meest eerlijke.


En de winnaars zijn ............ tromgeroffel ...



HARTELIJK GEFELICITEERD EN VEEL LEESPLEZIER!


Geef aub via PB je adresgegevens door, dan kan ik ervoor zorgen dat uitgeverij A.W. Bruna de boeken zsm naar jullie opstuurt. Ik vind het erg leuk als jullie na het lezen laten weten wat jullie van het gewonnen boek vinden. Ik wil jullie reactie of gastrecensie dan graag op mijn blog plaatsen, uiteraard met vermelding van je naam en als je het leuk vindt een foto van jezelf erbij. Laat me aub weten of je daar belangstelling voor hebt. 

Let op: zometeen volgt winactie twee op mijn Blog. Houd dus mijn facebookpagina Shyama in Boekenland in de gaten. 

Hartelijke groet.
Shyama in Boekenland


*Indien er niet binnen zeven dagen wordt gereageerd, zal ik een
  andere naam loten.


8 opmerkingen: