vrijdag 2 maart 2018

WINACTIE ONTROEREND GOED (VAN KUNST KIJKEN MAAR KUNST KOPEN) - MANUELA KLERKX & OSCAR VAN GELDEREN


Lieve lezers,

Namens uitgeverij Meulenhoff mag ik een exemplaar verloten van Ontroerend Goed, met als ondertitel Van kunst kijken naar kunst kopen. Ik heb bij boekhandel Paagman in Den Haag hun stoomcursus kunstkopen bijgewoond en het boek gerecenseerd. Ben je na het lezen van mijn review/sfeerimpressie benieuwd geworden naar het boek? Doe dan vooral mee met deze winactie om een kans te wagen.

Meedoen aan deze winactie gaat als volgt:
• Ga via deze link naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland.
• Like en Deel het bericht OPENBAAR op je tijdlijn (een like om mijn
  Facebookpagina te volgen vind ik natuurlijk altijd heel leuk)

Deze winactie gaat in op vrijdag 2 maart 2018 en loopt tot en met maandag 5 maart a.s. De winnaar wordt via loting gekozen en bekend gemaakt op dinsdag 6 maart 2018. Houd, indien je deelneemt, aub de uitslag in de gaten, zodat je je prijs niet misloopt.

Heel veel succes allemaal en lieve groet.
Shyama in Boekenland


2 opmerkingen: