vrijdag 2 maart 2018

UITSLAG WINACTIE ALS IK DOODGA VOOR IK OPSTA - EMILY KOCH / UITGEVERIJ PROMETHEUS


Lieve lezers,

Jullie deelname aan mijn winactie voor een exemplaar van Als ik doodga voor ik opsta (heerlijke creepy titel!) van Emily Koch was weer overweldigend! Bijzonder leuk, dank jullie wel voor jullie enthousiasme. Zo leuk dat ik namens uitgeverij Prometheus nu iemand heel blij mag maken ... tromgeroffel ..... de winnaar is:

HARTELIJK GEFELICITEERD EN HEEL VEEL LEESPLEZIER!

Geef aub via privébericht binnen zeven dagen je adresgegevens aan me door. Na die periode ben ik genoodzaakt een andere naam te loten. 

En niet getreurd als je naam er nu niet bij staat, want er komt gauw weer een nieuwe winactie online.
Stay tuned!

Lieve groet.
Shyama in Boekenland


Geen opmerkingen:

Een reactie posten