maandag 11 september 2017

UITSLAG WINACTIE DE ORGANIZING AGENDA 2018 - ZAMARRA KOK - KARAKTER UITGEVERS





Lieve lezers,

Bedankt voor het enthousiast meedoen met mijn winactie voor De Organizing Agenda 2018 van Zamarra Kok. Ik vind het bijzonder fijn voor jullie dat ik namens Karakter Uitgevers maar liefst vier exemplaren mag weggeven. 


Ik zal jullie niet langer in spanning houden.
De vier namen die uit de loting zijn gekomen zijn ..... tromgeroffel ...


Van harte gefeliciteerd en heel veel succes! Het wordt voor jullie alvast een opgeruimd en gestructureerd 2018!

Geef aub via PB je adresgegevens aan me door, zodat ik deze kan doorsturen naar de uitgeverij. Indien ik na zeven dagen niets heb vernomen ben ik genoodzaakt een nieuwe naam of namen te loten.

Iedereen nogmaals hartelijk dank voor het meedoen!
Deze organizing agenda 2018 maakt echt meteen vrolijk en geeft een opgeruimd gevoel door de heldere en efficiënte indeling. Heel clean van opzet zonder onnodige opsmuk. Ik ben er zeker van dat het enorm zal bijdragen aan structuur en orde. Heb je niet gewonnen en wil je toch graag zo'n agenda? Het is bij de (online)boekhandel te koop voor €14,99. Echt de moeite waard voor een heel jaar van overzicht op breed gebied!

Er komt vandaag weer een mooie nieuwe winactie online, houd het in de gaten voor als je graag wilt meedoen.

Lieve groet.
Shyama in Boekenland


1 opmerking: