maandag 24 juli 2017

UITSLAG WINACTIE BULLET JOURNAL - ZAMARRA KOK / KARAKTER UITGEVERS



Hallo lieve lezers,

Wat was het weer fijn om jullie enthousiaste reacties te zien voor mijn winactie. De Bullet Journal's zijn zo leuk, en ik vind het super dat ik namens Karakter uitgevers drie personen heel blij mag maken met een exemplaar naar keuze, vogeltjes of blaadjes.

Ik houd jullie niet langer in spanning. De gelukkige winnaars van de mooie Bullet Journal's zijn .... tromgeroffel ...



Hartelijk gefeliciteerd! 

Geef aub in een privébericht je adresgegevens aan me door èn ook welke BuJo je voorkeur heeft (vogeltjes of blaadjes). Na zeven dagen zonder bericht ben ik genoodzaakt een nieuwe naam te loten. 

Iedereen bedankt voor het meedoen en niet getreurd als je deze keer niet hebt gewonnen.  Ik heb regelmatig mooie winacties, houd het dus in de gaten.

Lieve groet.
Shyama in Boekenland




Geen opmerkingen:

Een reactie posten