zaterdag 29 oktober 2016

UITSLAG WINACTIE HET BALSEIZOEN - JONAH LISA DYER & STEPHEN DYER / HARPER COLLINS HOLLAND



Lieve lezers,

Wat een enthousiasme voor mijn wedstrijd van het boek Het Balseizoen, geschreven door het schrijverskoppel Jonah Lisa Dyer en Stephen Dyer, mogelijk gemaakt door uitgeverij Harper Collins Holland.


Dank jullie wel voor het meedoen. Ik heb uit alle namen een winnaar geloot.








HARTELIJK GEFELICITEERD EN HEEL VEEL LEESPLEZIER!


Geef aub binnen zeven dagen je adresgegevens via pb aan me door zodat ik het aan de uitgever kan doorgeven. Indien ik na zeven dagen nog geen bericht heb ben ik genoodzaakt een andere winnaar te kiezen.

En niet getreurd als je niet hebt gewonnen, er komt gauw weer een mooie winactie online.



Lieve groet!

Shyama



Geen opmerkingen:

Een reactie posten