woensdag 21 oktober 2015

WINACTIE KAT OVER DE DREMPEL - RACHEL WELLS / HARPER COLLINS


Lieve lezers,

Ik las de roman Kat over de drempel van Rachel Wells. Deze roman gaat over een schattig grijs katje Alfie dat dakloos wordt en noodgedwongen op zoek gaat naar een veilig nieuw onderkomen. Lees hier mijn 4sterren recensie.

Ik heb enorm genoten van het verhaal en ben erg blij dat ik namens uitgeverij Harper Collins één exemplaar van Kat over de drempel mag verloten onder jullie.




Meedoen is eenvoudig:
Stap 1) Ga naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland;
Stap 2) Like de pagina als je dat nog niet deed;
Stap 3) Like en deel het bericht van de winactie "Openbaar" op je 
             eigen Facebookpagina.


De winactie gaat in op woensdag 21 oktober 2015 en eindigt op donderdag 29 oktober om 24.00 uur. Vrijdag 30 oktober 2015 maak ik de winnaar bekend.

Heel veel succes!

Shyama in Boekenland


7 opmerkingen: