zaterdag 18 oktober 2014

Winactie In mijn bloed - Milou van der Will

Een Benthe Berg thriller
                                    WINACTIE



Om een indruk te krijgen waar deze winactie over gaat is het leuk om het duo-verslag en de duo-recensie van mij met collegablogger Connie te lezen. We hebben de 'Benthe Berg thriller' In mijn bloed van Milou van der Will beloond met maar liefst 4 sterren!



Milou van der Will
Ik mag namens The House of Books / Dutch Media Books een door Milou van der Will GESIGNEERD exemplaar van In mijn bloed verloten onder mijn lezers.


HOE DOE JE MEE?
Stap 1: Ga naar mijn FBpagina Shyama in Boekenland.
Stap 2: Like de pagina
            (als je me al volgt kun je stap 2 overslaan) 
Stap 3: Deel het bericht op je eigen tijdlijn.


Meedoen kan tot en met vrijdag 24 oktober a.s.
De winnaar wordt op zaterdag 25 oktober a.s. bekend gemaakt!
Die krijgt daarna 7 dagen de tijd om te reageren. Als dat niet gebeurt, wordt er een nieuwe winnaar geloot.


HEEL VEEL SUCCES!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten