zaterdag 18 oktober 2014

Uitslag Winactie De onderkant van sneeuw - Ilse Ruijters




Iedereen die mijn FBpagina Shyama in Boekenland heeft 'geliked&gedeeld' (volgens de wedstrijdvoorwaarden) is meegenomen in de loting! Tot mijn blije verrassing is er door heel veel boekenliefhebbers spontaan meegedaan, heel hartelijk dank voor jullie deelname! Ik gun jullie allen zo graag een boek, maar helaas heb ik maar 1 exemplaar.

Ik hoop natuurlijk dat jullie mijn FBpagina en Blog blijven volgen voor nieuwe recensies, leuke berichtjes en natuurlijk nieuwe winacties!




De winnaar van het Gesigneerde exemplaar van Ilse Ruijters is:

NADINE KUIPER - LE FÉVRE  *

Van harte gefeliciteerd en veel leesplezier met dit indrukwekkende debuut!

Geef aub je adres via een privébericht aan me door, dan komt het boek zo snel mogelijk naar je toe.


En als troost voor degenen die niet gewonnen hebben, let op:
er komt zometeen een nieuwe winactie online, pak je kans!

* Indien de winnaar niet binnen 7 dagen reageert, wordt er een nieuwe naam geloot!



3 opmerkingen: