vrijdag 30 oktober 2015

UITSLAG WINACTIE KAT OVER DE DREMPEL - RACHEL WELLS / HARPER COLLINS


LIEVE LEZERS,

Er is ontzettend leuk gereageerd op deze winactie. Hartverwarmend om te zien hoeveel kattenliefhebbers er onder lezers zijn, erg leuk! Iedereen hartelijk dank voor het meedoen en een warm welkom aan de nieuwe volgers. Hopelijk blijven jullie mijn berichten volgen en ik kan alvast verklappen dat er inmiddels nieuwe winacties op handen zijn.


In deze winactie voor Kat over de drempel vermeldde ik dat ik één exemplaar mag verloten van de uitgever, maar ik heb een leuke verrassing voor jullie, ik mag TWEE lezers blij maken met een exemplaar van dit ontzettend leuke boek. Heb je mijn recensie al gelezen om een indruk te krijgen? Natuurlijk zonder spoilers, dit bewaak ik altijd heel goed :-)



Ik heb via loting twee namen getrokken:



Van harte gefeliciteerd!

Stuur je adres aub in een privébericht naar me, zodat ik die door kan geven aan mijn contactpersoon bij de uitgeverij. De boeken komen dan zsm naar jullie toe.

Hartelijke groet,
Shyama in Boekenland

*Indien er niet binnen zeven dagen gereageerd wordt op deze trekking ben ik genoodzaakt een nieuwe winnaar of winnaars te loten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten