woensdag 29 oktober 2014

LUNCH MET SOPHIE HANNAH & MATHEW PRICHARD I.S.M. DUTCH MEDIA BOOKS!!!



Leuk nieuws


Ik vind het ontzettend leuk en een eer om aanstaande zaterdag in Antwerpen via Dutch Media Books, met een aantal bloggers en medewerkers van de uitgeverij, aanwezig te mogen zijn bij de lunch met Sophie Hannah, auteur van (de nieuwe Agatha Christie) De monogram moorden en Mathew Prichard, de kleinzoon van Agatha Christie.
Dit is een vrij uniek samenzijn, aangezien ze allebei weinig reizen!

Ik verheug me er enorm op ... :-)




Ik hoop dat ik lekker veel aantekeningen kan maken om een leuk verslagje op mijn blog te schrijven voor jullie! 

Tegelijkertijd is er in Antwerpen de grote Boekenbeurs gaande, waarvoor ik van Dutch Media Books ook nog een gratis entreekaartje krijg.  Meteen een geweldige kans om ook de beurs voor het eerst mee te mogen maken. Ben er enorm nieuwsgierig naar hoe het er is en wat er allemaal te beleven valt.

Van Dutch Media Books, The House of Books heb ik ter voorbereiding op het lunchgesprek een exemplaar van De Monogram Moorden ontvangen. Klik hier voor mijn recensie.

Hou mijn berichten in de gaten, want na 1 november komt er weer een erg leuke winactie op mijn blog!

Groetjes,
Shyama in Boekenland



4 opmerkingen:

  1. Wat super leuk! Ik ben ook van de partij en heb onlangs het boek gelezen. Echt een aanrader :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om je te ontmoeten Joany!
      En ik heb het boek gisteren uitgelezen, ik schrijf vandaag mijn recensie.:-)

      Verwijderen