donderdag 6 december 2018

WINACTIE BOBBI VIERT KERST - INGEBORG BIJLSMA & MONICA MAAS / UITGEVERIJ KLUITMAN


Lieve lezers,

We hebben de Sint weer uitgezwaaid in Boekenland en verwelkomen binnenkort de Kerstman. Ook nu heb ik weer aan de kleintjes gedacht en namens uitgeverij Kluitman mag ik 2 exemplaren verloten van het leuke (voor)leesboek Bobbi viert Kerst van Ingeborg Bijlsma en Monica Maas.

In Bobbi viert kerst geniet Bobbi van alle gezelligheid rond kerst. Hij gaat een kerstboom kopen, die hij mooi mag versieren, en hij knutselt mooie kerstkaarten, die hij zelf rondbrengt. Er ligt sneeuw en dus maakt Bobbi een sneeuwpop, die een kerstmuts op krijgt. Tot slot geniet hij bij het kaarslicht van een heerlijk kerstdiner.
Papa zegt: ‘We gaan iets leuks doen.
Stap maar lekker op de slee.
Ga je mee een kerstboom kopen?’
‘Ja,’ juicht Bobbi, ‘ik wil mee!’

Wil jij dit boek graag winnen voor een lief kleintje? Pak dan nu je kans en doe mee!

Meedoen aan deze winactie gaat als volgt:
• Ga via deze link naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland.
• Like en Deel het bericht OPENBAAR op je tijdlijn (een like om mijn
  Facebookpagina te volgen vind ik natuurlijk altijd heel leuk).

Deze winactie gaat in op donderdag 6 december 2018 en loopt tot en met maandag 10 december 2018. De winnaar wordt via loting gekozen en bekend gemaakt op dinsdag 11 december 2018. Houd indien je meedoet aub mijn blog en social media in de gaten voor de uitslag.

Heel veel succes allemaal en lieve groet.
Shyama in Boekenland

Als je niet kunt wachten op de uitslag en het boekje liever zelf koopt kan dat natuurlijk ook, het is  in zowel de online- als de fysieke boekhandel verkrijgbaar. 

BOEKINFO
Bobbi viert Kerst - Ingeborg Bijlsma & Monica Maas 
Uitgeverij Kluitman
Genre Kerst, peuter- en kleuterboek, leeftijd 3+
Uitgave Hardcover
ISBN 9789020684421
Prijs €7,99



1 opmerking:

  1. Wat leuk een kerstboekje voor mijn peuter, die hebben we nog niet. Doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen