dinsdag 11 december 2018

UITSLAG WINACTIE BOBBI VIERT KERST - INGEBORG BIJLSMA & MONICA MAAS / UITGEVERIJ KLUITMAN


Lieve lezers,

Bedankt voor jullie deelname aan mijn Kerstwinactie voor het lieve peuter-/kleuterboekje bobbi viert kerst, geschreven door Ingeborg Bijlsma en geïllustreerd door Monica Maas. Namens uitgeverij Kluitman mag ik nu twee personen blij maken, tromgeroffel ....

De twee winnaars zijn:


HARTELIJK GEFELICITEERD EN HEEL VEEL LEESPLEZIER!

Geef aub binnen zeven dagen (gerekend vanaf vandaag dinsdag 11 december 2018) je adresgegevens aan me door in een privébericht of via messenger. Na zeven dagen zonder bericht ben ik genoodzaakt een nieuwe naam te loten, dus let aub op!

En aan alle anderen, niet getreurd, er komt gauw weer een leuke winactie online. Houd mijn facebookpagina in de gaten , stay tuned!

Lieve groet.
Shyama in Boekenland


Geen opmerkingen:

Een reactie posten