donderdag 20 december 2018

UITSLAG WiNACTIE NEGENDE BOEKENPAKKET OPRUIMING BIJ SHYAMA IN BOEKENLAND


Lieve lezers,

Bedankt voor jullie deelname aan mijn winactie voor een boekenpakket uit mijn eigen boekenkast. Ik ben flink opgeschoten met opruimen, maar ga in het nieuwe jaar gewoon verder, dus ook in 2019 zal ik regelmatig boeken verloten. Voor dit negende boekenpakket heb ik via loting de volgende naam als winnaar:



HARTELIJK GEFELICITEERD EN HEEL VEEL LEESPLEZIER!


Let op:
Door deelname aan deze winactie ging je akkoord met het betalen van de verzendkosten via PostNL pakketpost. Geef aub binnen zeven dagen (gerekend vanaf vandaag, donderdag 20 december 2018) je adresgegevens aan me door in een privébericht of via messenger. Na zeven dagen zonder bericht ben ik genoodzaakt een nieuwe naam te loten. 

Lieve groet.
Shyama in Boekenland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten