maandag 22 oktober 2018

WINACTIE NEGEN VOLMAAKTE VREEMDEN - LIANE MORIARTY / AW BRUNA UITGEVERS


Lieve lezers,

Ik ben groot fan van de boeken van Liane Moriarty en ben haar nieuwste, vuistdikke roman Negen volmaakte vreemden aan het lezen. Het is weer genieten geblazen, een echte Moriarty, zoals ik het van haar gewend ben. Daarom vind ik het bijzonder fijn dat ik namens AW Bruna uitgevers maar liefst 3 exemplaren mag verloten onder jullie. Pak je kans en doe mee om een exemplaar van deze roman te winnen. 

Achterflaptekst:
"Negen gasten verzamelen zich in een exclusief wellnessresort. Sommigen zijn hier om af te vallen, anderen proberen hun leven een gezonde draai te geven, en een enkeling is er nog niet aan toe om de precieze reden van het bezoek onder ogen te zien. Ondanks alle luxe, meditatie en mindfulness is iedereen zich ervan bewust dat ze ook flink aan het werk moeten. Maar niemand kan zich voorstellen hoe zwaar de komende tien dagen zullen worden. Frances Welty, een voormalig succesvol romanschrijfster, arriveert bij Tranquillum House met een pijnlijke rug en een gebroken hart. Ze is direct gefascineerd door haar medegasten. De meesten van hen zien er totaal niet uit alsof ze een detoxkuur nodig hebben. Maar degene die haar nog het meest betovert is de eigenaresse van het resort. Kan deze vrouw werkelijk alle antwoorden hebben waarvan Frances niet eens wist dat ze die zocht? Moet Frances haar twijfels overboord gooien en zich volledig overgeven aan het bijzondere programma dat Tranquillum House aanbiedt – of moet ze maken dat ze wegkomt? En het duurt niet lang voordat iedere gast in Tranquillum House zich dit begint af te vragen…"

Meedoen aan deze winactie gaat als volgt:
• Ga via deze link naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland.
• Like en Deel het bericht OPENBAAR op je tijdlijn (een like om mijn
  Facebookpagina te volgen vind ik natuurlijk altijd heel leuk).

Als je niet kunt wachten op de uitslag en meteen het boek wilt aanschaffen kan dat natuurlijk ook. De roman is uitgebracht in paperback en is zowel online als in de fysieke boekhandel verkrijgbaar voor €19,99. ISBN: 978-94-005-1061-6

Deze winactie gaat in op maandag 22 oktober 2018 en loopt tot en met dinsdag 30 oktober 2018. De winnaar wordt via loting gekozen en bekend gemaakt op woensdag 31 oktober 2018. Hou indien je meedoet aub mijn blog en social media in de gaten voor de uitslag. 

Heel veel succes allemaal en lieve groet.
Shyama in Boekenland


4 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi boek lijkt me dit en na het weekeinde zijn de avonden extra lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben erg benieuwd naar dit boek. Ik ga hem dan ook delen op mijn profiel zodat mijn vrienden het boek ook zien en mee kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben fan van Liane doe dan ook graag mee

    BeantwoordenVerwijderen