woensdag 31 oktober 2018

UITSLAG WINACTIE NEGEN VOLMAAKTE VREEMDEN - LIANE MORIARTY / AW BRUNA UITGEVERS


Lieve lezers,

Bedankt voor jullie deelname aan mijn winactie! Negen volmaakte vreemden van Liane Moriarty valt gelukkig goed in de smaak bij jullie. Ik heb het inmiddels uit en ben er zeer content over. Maar nu terug naar de winactie en de uitslag, via loting heb ik drie winnaars die ik blij mag maken. Tromgeroffel ... en de winnaars zijn ...



HARTELIJK GEFELICITEERD EN HEEL VEEL LEESPLEZIER!

Geef aub binnen zeven dagen (gerekend vanaf vandaag woensdag 31 oktober 2018) je adresgegevens aan me door in een privébericht of via messenger. Na zeven dagen zonder bericht ben ik genoodzaakt een nieuwe naam te loten, dus let aub op!

En aan alle anderen, niet getreurd, er komt gauw weer een mooie winactie online.

Lieve groet.
Shyama in Boekenland


Geen opmerkingen:

Een reactie posten