maandag 7 december 2015

UITSLAG WINACTIE KLEUR JE KERST - MARY TANANA / HQN KLEURBOEKEN / HARPER COLLINS HOLLAND / HARLEQUIN




Lieve lezers,

Weer erg leuk dat jullie mijn winactie voor het mooie Kerstkleurboek van Mary Tanana hebben kunnen waarderen. Daar doe ik het voor, jullie blij maken!




Iedereen hartelijk bedankt voor het meedoen en blijf mijn blog volgen. Naast recensies, boekennieuws en minibiebnieuws komen er regelmatig mooie winacties. 

Maar dan nu de uitslag voor de twee exemplaren van het mooie Kerstkleurboek, die ik namens de uitgever, HQN Kleurboeken / Harper Collins Holland heb mogen verloten, waarvoor dank aan hen!



Geef aub in een privébericht je naam en adres door, zodat ik deze kan doorgeven aan de uitgever voor verzending.

Indien er niet binnen zeven dagen wordt gereageerd, ben ik genoodzaakt een andere naam te loten.

Let op: deze week start er weer een nieuwe winactie, het is per slot van rekening December Feestmaand. Hou het dus in de gaten.

Hartelijke groet,
Shyama in Boekenland



1 opmerking: