dinsdag 17 november 2015

WINACTIE RUDOLPH's CHRISTMAS - RUDOLPH VAN VEEN - KARAKTER UITGEVERS


Lieve Lezers,

We gaan zo langzaamaan richting Kerst en wat is leuker dan je alvast te oriënteren op mooie recepten en hoe je het feest wil gaan vieren. 

Ik heb het prachtige Kerstkookboek Rudolph's Christmas van Rudolph van Veen mogen recenseren (klik hier) voor Karakter Uitgevers en ik mag een exemplaar verloten onder jullie allen!



Meedoen gaat heel makkelijk. Volg de volgende stappen:
- like mijn facebookpagina Shyama in Boekenland
  (als je nieuw bent);
- like en deel het bericht daar.

De winactie loopt van dinsdag 17 november tot en met donderdag 26 november 24.00 uur. Op vrijdag 27 november maak ik de winnaar bekend.

Heel veel succes en hartelijke groet!
Shyama in Boekenland


9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige prijs . Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool 27 November is mijn man jarig en zijn we 13 jaar getrouwd

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig mooie winactie , ik doe heel graag mee ..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Na zo'n geweldige recensie over de meest all-round kerstparel in boekenland, kan ik niet wachten tot ik Rudolph's Christmas in mijn handen krijg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super prijs zeg! Daar wil ik erg graag aan mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zou geweldig zijn gezien mijn dochter 1 e Kerstdag jarig is. Heb de recensie gelezen en dat is wat ik ook zou willen leuke en lekkere kerstrecepten en tips voor een stressvrije Kerst! Zeker nu ik die verjaardag heb. Dus favoriete hapjes en ook nog kerstverhalen mogen dan niet ontbreken! Dus prachtig zo'n all-round kerstboek!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doe graag mee. Wie weet komt er dan eindelijk een echt Kerstmaal op tafel dit jaar.😉

    BeantwoordenVerwijderen