vrijdag 6 juli 2018

UITSLAG WINACTIE BOEKENPAKKET OPRUIMING BIJ SHYAMA IN BOEKENLAND


Lieve lezers,

Ik ben blij verrast over het overweldigende aantal reacties op mijn winactie voor dit boekenpakket. Het zijn inderdaad mooie boeken en ik vind het erg leuk om ruimte in mijn werkkamer te scheppen en jullie blij te maken. Ik verloot straks weer een boekenpakket, maar jullie zijn nu vast erg benieuwd wie de winnaar is geworden. Dus hierbij, uit alle deelnemers, de volgende naam als winnaar ... Tromgeroffel ...


HARTELIJK GEFELICITEERD EN HEEL VEEL LEESPLEZIER!

Geef aub binnen zeven dagen (gerekend vanaf vandaag vrijdag 6 juli 2018) je adresgegevens aan me door in een privébericht of via messenger. Na zeven dagen zonder bericht ben ik genoodzaakt een nieuwe naam te loten.

En aan alle anderen, niet getreurd, er komt straks weer een leuke winactie voor een boekenpakket online. Het opruimen gaat nog even door bij mij!
Stay tuned.

Lieve groet.
Shyama in Boekenland



Geen opmerkingen:

Een reactie posten