vrijdag 20 juli 2018

UITSLAG DERDE WINACTIE BOEKENPAKKET OPRUIMING BIJ SHYAMA IN BOEKENLAND



Lieve lezers,

De derde winactie was ook weer een gezellige boel met heel veel deelnemers (ondanks de voorwaarde van de portokosten), dank jullie wel! Ik heb afgelopen week, door de warmte en mijn luie staycation, amper opgeruimd. Dus het vierde boekenpakket dat ik wil verloten komt aanstaande maandag online. Even geduld aub.  Maar voor nu heb ik alvast weer een naam geloot die het gevarieerde derde boekenpakket heeft gewonnen. Tromgeroffel .......


HARTELIJK GEFELICITEERD EN HEEL VEEL LEESPLEZIER!

Geef aub binnen zeven dagen (gerekend vanaf vandaag vrijdag 20 juli 2018) je adresgegevens aan me door in een privébericht of via messenger. Na zeven dagen zonder bericht ben ik genoodzaakt een nieuwe naam te loten. 

En aan alle anderen, niet getreurd, zoals boven reeds vermeld komt er maandag weer een leuke winactie voor een mooi boekenpakket online. Stay tuned.

Lieve groet.
Shyama in Boekenland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten