vrijdag 7 september 2018

WINACTIE HET MYSTERIE VAN DE DRIE KWARTEN (HERCULE POIROT - AGATHA CHRISTIE) - SOPHIE HANNAH / UITGEVERIJ THE HOUSE OF BOOKS - OVERAMSTEL UITGEVERS


Lieve lezers,

Hebben jullie na het lezen van mijn recensie van Het mysterie van de drie kwarten (Hercule Poirot- Agatha Christie) van auteur Sophie Hannah ook zin gekregen om deze lekker nostalgische detective te lezen? Zoja, dan heb ik leuk nieuws, want ik mag namens uitgeverij The House of Books een exemplaar verloten onder jullie. 
Pak je kans en doe mee!

Meedoen aan deze winactie gaat als volgt:
• Ga via deze link naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland.
• Like en Deel het bericht OPENBAAR op je tijdlijn (een like om mijn
  Facebookpagina te volgen vind ik natuurlijk altijd heel leuk)

Deze winactie gaat in op vrijdag 7 september 2018 en loopt tot en met donderdag 13 september a.s. De winnaar wordt via loting gekozen en bekend gemaakt op vrijdag 14 september 2018. Hou indien je meedoet aub mijn blog en social media in de gaten voor de uitslag. 

Heel veel succes allemaal en lieve groet.
Shyama in Boekenland


Geen opmerkingen:

Een reactie posten