vrijdag 13 juli 2018

UITSLAG TWEEDE WINACTIE BOEKENPAKKET OPRUIMING BIJ SHYAMA IN BOEKENLAND



Lieve lezers,

De tweede winactie voor een boekenpakket uit mijn opruiming was weer een daverend succes! Erg leuk dat jullie mijn samengestelde stapel zo leuk vinden, dank jullie wel voor jullie enthousiaste deelname. (Bij deze actie betaalt de winnaar de portokosten.)

Ik zal jullie niet langer in spanning houden, de winnaar van deze heerlijke zomerse stapel boeken is ..... Tromgeroffel .....


HARTELIJK GEFELICITEERD EN HEEL VEEL LEESPLEZIER!

Geef aub binnen zeven dagen (gerekend vanaf vandaag vrijdag 13 juli 2018) je adresgegevens aan me door in een privébericht of via messenger. Na zeven dagen zonder bericht ben ik genoodzaakt een nieuwe naam te loten. 

En aan alle anderen, niet getreurd, er komt straks weer een leuke winactie voor een boekenpakket online. Het opruimen gaat nog even door bij mij. Stay tuned.

Lieve groet.
Shyama in Boekenland

1 opmerking: