maandag 8 februari 2016

UITSLAG WINACTIE ZWEEDSE LAARZEN - HENNING MANKELL / DE GEUS


Lieve lezers,

Wat hebben jullie weer spontaan en leuk gereageerd op mijn winactie voor een exemplaar van de laatste roman van Henning Mankell, Zweedse laarzen. Ik ben Uitgeverij De Geus dankbaar voor deze fijne mogelijkheid om jullie te mogen verwennen.

Natuurlijk mijn dank aan jullie voor deelname en een hartelijk welkom aan al mijn nieuwe volgers op FaceBook, erg leuk om jullie te zien en te leren kennen via jullie reacties.

Nu de uitslag van de winactie. Door loting is de volgende persoon als winnaar uit de bus gekomen:




Hartelijk gefeliciteerd

 en heel veel leesplezier!

Stuur me aub in een privébericht je adresgegevens, zodat ik die aan de uitgeverij kan doorgeven ter verzending van het boek.
Indien er niet binnen zeven dagen wordt gereageerd, ben ik na de zevende dag genoodzaakt een andere naam te loten.

Ik hoop dat jullie mijn blog en facebookpagina blijven volgen voor mijn nieuws en recensies uit Boekenland. En natuurlijk komen er regelmatig mooie winacties voorbij, hou het in de gaten. En wanneer ik, hopelijk gauw, de 1000 volgers heb bereikt komt er een extra winactie. Wil je me meehelpen om dat te bereiken?  Nodig dan gerust je vrienden uit om deze pagina te liken en te volgen.
Alvast heel hartelijk dank lieve mensen!

Hartelijke groet,
Shyama in Boekenland

2 opmerkingen: